Stefanie-in-Leicester.reismee.nl

Sports Relief

Vandaag en morgen is het in heel de UK 'Sports Relief'. Een dag waarop iedereen op de één of andere manier aan sport doet en Groby deed natuurlijk mee! Iedereen moest rood dragen en de lessen eindigden het zesde blok. Nadat de leerlingen zich toch eerst nog hadden aangemeld bij hun leerkracht verzamelde iedereen zich op de sporterreinen (die zich uitstrekken tot in de verte).Leerkrachten en leerlingen stonden zij aan zij te wachten achter een startlint. Toen het startsein klonk, vertrok iedereen. Sommigen renden snel, anderen huppelden, strompelden, kropen, gingen been aan been of op de rug of zoals ik en Tiffany: wandelden. Het was erg fijn en waren verbaasd hoeveel leerlingen waren komen opdagen en meededen. Alle leerkrachten deden ook mee en sommigen waren erg competitief met de leerlingen. Ik en Tiffany hadden spijt dat we onze sportschoenen niet hadden anders hadden we meegelopen. Ik had echter mijn botten aan en na een halve mijl kreeg ik al wat last aan mijn enkels-.-' We zijn toch hierna naar een weide achter Groby gewandeld om Gypsy horses te vinden (tinkers), maar ze waren niet in de buurt.

Het was weer een stralende dag en ik hoop dat het weer gunstig blijft tot in het weekend. We willen dan immers naar Nottingham gaan en het zou toch fijn zijn als het niet zou regenen.

Voor de rest heb ik niet veel te zeggen, alleen dat de lessen nog steeds goed verlopen en de tijd gewoon voorbij vliegt... Week vier zit er bijna op en we gaan ons laatste weeken tegemoet in Leicester!

Reacties

Reacties

Evy Flies

Hey Sieke,

amai, de tijd vliegt inderdaad hé! nog maar een weekje en je bent alweer thuis! Je bent precies nog maar net vertrokken!
Zo te horen heb je het daar wel naar je zin en verlopen de lessen heel goed.
Amuseer u nog maar goed je laatste week!

Tot binnenkort xxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!