Stefanie-in-Leicester.reismee.nl

Laatste dagen...

Nog vier dagen en het zit er al op... Ongeloofelijk hoe de tijd voorbij is gevlogen... Ik zit hier werkelijk met gemengde gevoelens:s Aan de ene kant wil ik naar huis. Ik mis mijn eigen bed, mijn kamer, mijn lieve katjes, mijn familie, mijn vrienden,...Maar ergens heb ik het hier ook ongeloofelijk naar mijn zin! Het gaat erg goed op Groby College, het weer is prachtig en ik heb echt niets heimwee:p Het is hier wel duurder dan in België... De buspas, brood (hoewel dat in België ook al duur is) en als ik hier een huis moest kopen zou het onmogelijk zijn om het te betalen... Leerkrachten verdienen hier ook niet zoveel:p

Ik kwam vandaag te weten dat mijn les geschiedenis donderdag niet doorgaat-.-' De leerlingen gaan blijkbaar een universiteit bezoeken voor hun verdere opleiding. Ik wou een essay inleiden, maar al goed dat ze dit aan mij en Chris lieten weten... Anders had ik daar voor niets gestaan. Dit betekent ook dat Rosiers en Vanachter me niet zullen kunnen observeren voor geschiedenis:( Spijtig, want ik had een toffe les in gedachten.. In de plaats hiervan zullen ze fotografie, kunst en Frans kunnen observeren... Niet echt leren, maar eerder begeleiding, hoewel dit ook hoort bij de job van een leerkracht.

Ik had nog een gesprek met Chris en vroeg hem wat enkele negatieve punten aan mijn lesgeven op te sommen. Hij zei dat alles positief was en hij niets negatief vond. Ik moest haast dingen eruit sleuren en dan noemde hij toch één ding op, hoewel het niet erg overtuigend was. Het is geweldig hoe positief de leerkrachten zijn en geeft me echt meer motivatie om leerkracht te worden en met leerlingen te blijven werken.Ik hoop dat alles goed gaat als ik terug in België lesgeef. Waarschijnlijk hebben ze daar meer commentaar, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn. Ik kan eruit leren en weet uit deze ervaring dat ik het in me heb. Ik mag gewoon de moed niet opgeven en mijn beste beentje voort zetten.

Wel, dat is het zo'n beetje. Ik zal proberen nog iets te posten deze week als ik tijd heb. Vrijdag zal ik inpakken en zal waarschijnlijk een videoblog mogelijk zijn. Het zal ervanaf hangen waar ik zin in heb^^

Reacties

Reacties

Tanni

YEEEEEEEEEEEEEEY :D almost home!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!