Stefanie-in-Leicester.reismee.nl

a final goodbye...

Nog een nachtje slapen en ik vertrek voor vijf weken naar Leicester... Toen ik deze morgen opstond, besefte ik dat dit mijn laatste dag in België was. Te bedenken wat ik allemaal zal missen: mijn katjes, mijn familie, boekenkast vol boeken en manga, wii-console, paardrijden, met vrienden weggaan, koken, bakken,...

Papa gaf me deze morgen nog eens een goede knuffel en verzekerde me dat die vijf weken voorbij zouden vliegen. 'Al goed dat het geen drie maanden zijn,' liet hij me weten. Toch zal dit de eerste keer zijn dat ik zo lang van mijn ouders weg ben... Het dringt nog niet helemaal door, maar het is niet dat ik vijf weken niets van hen zal horen. Lang leve het Internet en de Sociale media zoals Skype^^

Ik ga proberen om de zoveel dagen een verslag te plaatsen op dit reisblog. Vrienden kunnen me ook nog contacteren op Facebook, dus ik ben niet van de wereldbol verdwenen. Wel, ik ga voor de tiende keer mijn koffer checken of ik alles bij heb (en zien dat Dior er niet is ingekropen voor de zoveelste keer-.-'

Dus tot in Leicester!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!