Stefanie-in-Leicester.reismee.nl

Dag 5: moe, maar voldaan^^

Eerst: ik was verrast voor de vele reacties van iedereen! Het is leuk dat zoveel mensen mijn blog volgen, dus bij deze erg bedankt iedereen!

Het is donderdag en ik heb wel wat vermoeiende dagen achter de rug:s Niet alleen door school, maar ook door de ontsteking van mijn tandvlees en tong. Blijkbaar heb ik of een allergische reactie of is de concentratie van de Elmex producten die mijn tandarts me voorschreef te hoog-.-' In ieder geval deed zag mijn tandvlees knalrood, mijn tong vol blaasjes en was een stuk huid eraf geschroeid zodat ik terug het litteken van mijn piercing voelde... Ik kon nauwelijks eten en zelfs praten deed pijn. Gelukkig dat papa het ziekenhuis bij hem thuis om raad vroeg en smste me enkele oplossingen voor. Ik ben naar een Boots gegaan (apotheker) en ze hebben me 'TCP liquid antiseptic' voorgeschreven... Een vies ruikend, afgrijselijk drankje dat ik moet verdunnen met water en 10-20seconden moet spoelen... Het brandt verschrikkelijk, maar dag twee en ik kan weer eten en mijn tong ziet er weer normaal uit. Nu hopen dat dit zo blijft...

Naast deze ontsteking zijn de schooldagen toch lang. De vakken zijn wel interessant. Drama, graphics en arts zijn allen creatieve vakken die ik wel graag zou doen. Samen met psychologie en geschiedenis voor theoretische vakken. Tom en Tiffany zijn geïnteresseerd in fotografie, drama, psychologie, wiskunde (Tom) en misschien geschiedenis voor Tiffany. Morgen moeten we onze keuzes voorleggen aan Viv. Ze wil graag dat we haar helpen met Frans en vandaag moesten we vragen stellen aan de leerlingen in groep over school, leraren,... Mijn Frans is echt slecht en ik ben niet zeker of ik dit wel wil... Viv zei dat we geen les moeten geven, maar leerlingen aanmoedigen in het Frans te praten... Ze wil onze omgang met studenten observeren, maar ik ben niet zeker of het zal lukken:s Morgen nog eens navragen wat ze van ons verwacht...

Ik eet elke dag wat fruit of yoghurt en drink voldoende water! Ik heb bijna geen junkfood gegeten en vanavond is de eerste keer pasta. Morgen ga ik met Tom en Tiffany in de pub bij hun hotel eten, dus ik ben eens benieuwd. Dit weekend gaan we dan eens uit en iets drinken en ook eten in een restaurant. Ik heb in ieder geval nog niet veel uitgegeven... Dus mama en papa, als jullie dit lezen: ik spendeer mijn geld op een zuinige manier:) Ma verhongeren doe ik zeker niet en het eten is ook niet slecht:p

Nu nog wat kersjes eten en dan mijn pasta opwarmen! Tot de volgende blog!

Reacties

Reacties

Yannick

Hoi Stefanie

Hopelijk gaat alles goed daar in Leicester. Ik volg jouw blog ook op de voet. De blog zelf komt me zeer bekend voor =D

Jullie hebben daar precies wel veel bezigheid. Dat is plezant en ik ben wel jaloers.

Groeten aan Tom en Tiffany

Yannick Tack

Mama

hey Sieke, zie er altijd naar uit om een bericht in mijn mailbox te krijgen dat je blog is aangepast. Heb net je verslag gelezen van vandaag. Oef, opgelucht dat je tong bijna terug zijn oorspronkelijke staat terug heeft :) Als je wil skypen, hoor ik het wel en anders geniet van je avond. Ik zou zeggen, een badje en tv'ke, meer moet dat niet zijn. Morgen papa uitwuiven en dan ist Judith en mij alleen voor een week. En dan ist nog 3 weken en zien we je terug.....

Tanni

Dag mijn schattiepatattie,

ben blij dat tot nu toe alles goe verloopt, alleen jammer van je tong :(.
Maar goed, tis nie de griep die sommige andere mensen uit jou omgeving gehad hebben omdat zieke collega's weigeren thuis te blijven :p haha
en dan nog antibiotica voor mijn keel, en da geeft nog meer bijwerkingen bovenop mijn ziek zijn... -_-' grr,,

Haha, ge moet in die franse les een hele preek afsteken over hoe de walen belgië verwoesten :D, en anders zegde gewoon "non" da doen de belgen toch hé :p haha

Boots is een leuke winkel! daar hebben ze die tangle teezers da ik voor mijn haar gebruik :D. Ik kom daar ook supergraag voor hun leuke spulletjes.

Dikke zoen!

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!